joi

Versuri Mika - Grace Kelly ( tradus )


Grațioasa Kelly

Vreau să vorbesc cu tine
Ultima oară când am vorbit, domnule Smith, m-ai făcut să plâng. Îți promit că nu se va mai întâmpla.

Te atrag?
Te resping cu zâmbetul meu oribil?
Sunt prea murdar?
Flirtez prea mult?
Îți place ceea ce-mi place și mie?

Aș putea fi sensibil
Aș putea fi dezgustător
Cred că sunt puțin timid
De ce nu-ți place de mine?
De ce nu mă placi fără să încerc?

Mi-am dorit să fiu ca grațioasa Kelly
Dar arată prea trist
Așa că am încercat să fiu precum Freddie (M.)
Pot fi identificat ca un nebun!

Pot să fiu maro
Pot să fiu albastru
Pot să fiu violet ca cerul
Pot să te rănesc
Pot să fiu violet
Pot să fiu orice vrei
Pot să fiu verde
Pot să fiu rău
Trebuie să fiu mult mai mult!
De ce nu mă placi?
De ce nu mă placi?
De ce nu pleci?

Devenind nervos nu rezolvi nimic

Cum pot să ajut asta
Cum pot să ajut asta
Cum pot să ajut ceea ce gândești?
Bună, iubito
Bună, iubito
Ducându-mi viața la 
De ce nu mă placi?
De ce nu mă placi?
De ce nu te placi?
Ar trebui să mă întorc?
Ar trebui să arăt mai bătrân, încât să mă așezi pe raftul tău?

Mi-am dorit să fiu ca grațioasa Kelly
Dar arată prea trist
Așa că am încercat să fiu precum Freddie
Pot fi identificat ca un nebun!

Pot să fiu maro
Pot să fiu albastru
Pot să fiu violet ca cerul
Pot să te rănesc
Pot să fiu violet
Pot să fiu orice vrei
Pot să fiu verde
Pot să fiu rău
Trebuie să fiu mult mai mult!
De ce nu mă placi?
De ce nu mă placi?
De ce nu pleci?

Spune orice ca să te satisfaci
Dar tu doar vrei ce toată lumea spune că vrei

Pot să fiu maro
Pot să fiu albastru
Pot să fiu violet ca cerul
Pot să te rănesc
Pot să fiu violet
Pot să fiu orice vrei
Pot să fiu verde
Pot să fiu rău
Trebuie să fiu mult mai mult!
De ce nu mă placi?
De ce nu mă placi?
De ce nu pleci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...