joi

Versuri Nirvana - Come as you are ( tradus )


Vino așa cum ești

Vino așa cum ești
Așa cum ai fost
Așa cum vreau eu să fii
Ca un prieten,
Ca un prieten,
Ca un vechi inamic.

Ia-ți timp
Grăbește-te
Alegerea e ta, nu întârzia
Odihnește-te
Ca un prieten,
Ca o memorie veche
Memorie, memorie, memorie

Vino îmbibat în noroi,
Ud pe plajă
Cum vreau eu să fii
Ca o tendință,
Ca un prieten,
Ca o memorie veche
Memorie, memorie, memorie

Și jur
Că n-am o armă
Nu, n-am o armă,
Nu, n-am o armă,

Și jur
Că n-am o armă
Nu, n-am o armă,
Nu, n-am o armă,

Nu, n-am o armă,
Nu, n-am o armă

Memorie, memorie, memorie..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...