duminică

Versuri Mariah Carey - All I want for Christmas is you (tradus)


Nu vreau multe de Crăciun
Este un singur lucru pe care mi-l doresc
Nu-mi pasă de cadourile 
De sub bradul de Crăciun

Vreau doar să fii al meu
Mai mult decât crezi
Ajută-mă să-mi îndeplinesc dorința
Tot ce vreau de Crăciun ești tu

Nu vreau multe de Crăciun
Este un singur lucru pe care mi-l doresc
Nu-mi pasă de cadourile
De sub bradul de Crăciun

Nu trebuie să-mi agăț șosețica
Deasupra sobei
Moș Crăciun nu mă va face fericită
Cu o jucărie în ziua de Crăciun

Vreau doar să fii al meu
Mai mult decât crezi
Ajută-mă să-mi îndeplinesc dorința
Tot ce vreau de Crăciun ești tu

Nu vreau prea multe în acest an
Nu-mi doresc nici măcar zăpadă
Tot ce voi face e să aștept
Sub vâsc

Nu voi face o listă și o voi trimite
Către Polul Nord și Sfântul Nicolae
Nu voi sta nici măcar trează
Ca să aud clopoțeii magici

Fiindcă tot ce vreau e să te am lângă mine în seara asta
Să mă ții în brațe așa de strâns
Ce mai pot să fac?
Scumpule, tot ce vreau de Crăciun ești tu!

Și toate luminițele strălucesc
Sclipesc peste tot
Și sunetul copilașilor
Aud numai râsete

Și toți cântă
Aud clopoțeii de la sanie
Moș Crăciun, voi primi ceea ce-mi doresc?
Vrei te rog să-mi aduci iubitul lângă mine?

Nu vreau multe de Crăciun
Defapt asta e tot ce îmi doresc
Vreau doar să-mi văd iubitul
Stând chiar în fața ușii mele

Vreau doar să fii al meu
Mai mult decât crezi
Ajută-mă să-mi îndeplinesc dorința
Tot ce vreau de Crăciun ești tu

Tot ce vreau de Crăciun ești tu!
Tot ce vreau de Crăciun ești tu!
Tot ce vreau de Crăciun ești tu!
Tot ce vreau de Crăciun ești tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai ?

7 years de Lukas Graham, tradus în limba română

Am avut o dată şapte ani, şi mama mea mi-a spus Du-te şi fă-ţi nişte prieteni sau o să rămâi singur Am avut o dată şapte ani Trăiam î...